Eksamensangst

HJÆLP TIL EKSAMENSANGST OG EKSAMENSSTRESS.
 

Er du også angst, nervøs og stresset over din kommende eksamen ?

Føler du dig presset, har ondt i maven, svært ved at sove, hovedpine, svært ved at overskue og fokusere på dit pensum?

Det behøver ikke at være sådan, vi kan hjælpe dig!

Vi tilbyder et forløb på 3 samtaler med en uges mellemrum.

Hver samtale varer ca. 50 minutter.

Forløbet kombinerer information om stress, processer og teknikker fra positiv psykologi, stresscoaching og mindfulness, og vil gøre det nemmere for dig at takle de pressede situationer omkring og under eksamensforløbet.

Vi finder sammen frem til dine styrker, træner dine præsentationsteknikker og lærer dig, hvordan du holder fokus på din præsentation.

Efter 3 samtaler har du fået redskaber til at håndtere presset omkring din eksamen, og du har fået mere selvtillid og ro på hele eksamens situationen.

Det optimale tidspunkt for et forløb for Eksamensangst er ca 6 uger inden din første eksamen, da du skal bruge lidt tid til at lave om på dine hidtige vaner og tankemønstre. Men er du lidt senere ude end 6 uger, kan vi også hjælpe dig. Også selvom det er akut og du står dagen før eksamen og ikke kan overskue situationen, er du altid velkommen til at ringe og tale med os.

Er du ekstra stresset og har behov for en eller flere efterfølgende samtaler efter de 3 sessioner, er dette også muligt og kan aftales individuelt.

Vi holder også foredrag om eksamensangst og stress på uddannelsesinstitutioner, læs mere under Foredrag.

For mere information kontakt os på tlf. 29 800 150

” If you can dream it, you can do it” (Walt Disney)

ANGER DIARY