Hjælp Til Stress

FÅ HJÆLP TIL DIN STRESS HOS STRESS & SØVNKLINIKKEN:

På klinikken tilbyder vi et effektivt og professionelt stresscoaching forløb på ca 7-8 samtaler efter behov. Hver samtale varer ca. 1 time.

Du får udførlig viden om stress og redskaberne til at blive afstresset og til at holde dig stressfri fremover.

Vi finder sammen frem til stress årsagerne i dit liv og lærer dig at forebygge stress fremadrettet, og du vil få hjælp til at få din hverdag i balance igen.

Et stresscoaching forløb er hjælp til selvhjælp og du vil derfor undervejs i forløbet få nogle små opgaver, du skal forberede til den efterfølgende samtale.

Vi arbejder både med sygemeldte stressrame og med stressramte der stadig er erhvervsaktive, men som har brug for hjælp til håndtering og forebyggelse af stressfaktorer, både privat og arbejdsmæssigt.

Selvom ca. 35.000 danskere er sygemeldte med stress hver dag, betegnes stress ikke officielt af Sundhedsstyrelsen som en sygdom men en tilstand.
Men der er ingen tvivl om, at har man meget stress i kroppen føles det som en sygdom!

For lang tid med alvorlige stress symptomer og ubehandlet stress kan bla. medføre alvorlige følgesygdomme som depression og angst

Ligeledes kan ubehandlet stress give dig tilbagefald igen og igen og føre til udbrændthed samt et permanent farvel til arbejdsmarkedet.

Efter et stresscoaching forløb på Charlottenlund Stressklinik vil du være afstresset og have genfundet dit overskud og balance, og dit liv vil dermed hænge bedre sammen.

Det er meget vigtigt for os, at du bliver støttet og coachet med nænsomhed
og kompetence og at dit forløb resulterer i en bedre balance og større selvindsigt og bevidsthed.

Stress test

Tag vores stresstest Stress test og se, hvordan du har det, ligenu!

Kontakt os gerne på telefon 29 800 150 mellem kl. 10-16 eller på email: info@stressklinik.dk for mere information eller spørgsmål.